‘ၾကယ္ရိပ္ပန္းႏု’ တြင္ ဝတၳဳတို ၂၃ ပုဒ္ ပါရွိ၏။ ၾကယ္ရိပ္ပန္းႏုတြင္ ပါရွိသည့္ ဝတၳဳတုိမ်ားက …. ၁၉၇ဝ ႏွင့္ ၁၉၉ဝ ခုႏွစ္မ်ားအတြင္း ရႈမဝ၊ ေပဖူးလႊာ၊ လံုမေလး၊ စံပယ္ျဖဴ၊ ရင္ခုန္ပြင့္၊ ႐ုပ္ရွင္ေတးကဗ်ာႏွင့္ ဒဂုန္မဂၢဇင္းမ်ားတြင္ ေရးသားေဖာ္ျပခဲ့သည့္ ဝတၳဳတိုမ်ား ျဖစ္သည္။
ၾကယ္ရိပ္ပန္းႏုက …. ဝတၳဳေရးဆရာ၏ အသက္ ၅ဝ မွ ၇ဝ ေက်ာ္ဝန္းက်င္အတြင္း ေရးဖြဲ႔ခဲ့သည့္ ဝတၳဳတိုစုမ်ား ျဖစ္သည္။ ဝတၳဳေရးဆရာ ျဖတ္သန္းခဲ့ရသည့္ ကိုလိုနီေခတ္ ….၊ လြတ္လပ္ေရးေခတ္ဦး ဒီမိုကေရစီကာလႏွင့္ ဗိုလ္ေနဝင္း၏ မဆလ ေခတ္ ... စသည့္ သမိုင္းေခတ္မ်ားအတြင္းမွ ေခတ္ၿပိဳင္ခံစားမႈ ဝတၳဳတုိစုမ်ားဟု ဆိုရမည္။
ေခတ္ၿပိဳင္ခံစားမႈမ်ားႏွင့္ပတ္သက္၍ ၾကယ္ရိပ္ပန္းႏု၏ အမွာစာတြင္ ဝတၳဳေရးဆရာက ….
“မိမိျဖတ္သန္းလ်က္ရွိေသာ သမုိင္းေခတ္ကို သ႐ုပ္ေဖာ္ရမည္ဟူေသာ ေခတ္ၿပိဳင္ခံစားမႈ စာေပနည္းနာကို မစြန္႔လႊတ္ခဲ။ ပို၍ပင္ၿမဲၿမံစြာ ဆုပ္ကိုင္ခဲ့ေပသည္။ ယင္းသည္ စာေပသစ္၏ နည္းနာျဖစ္ေပသည္”
စာအုပ္အမည္ ၾကယ္ရိပ္ပန္းႏု
စာေရးဆရာအမည္္ ဒဂုန္တာရာ
စာမူခြင့္ျပဳခ်က္အမွတ္ ၁။ ၂ဝဝ၄(၁)
ပံုႏွိပ္ျခင္း ဒုတိယအၾကိမ္ (၂ဝဝ၄ခုႏွစ္၊ မတ္လ)
ထုတ္ေဝသူ ေဒၚနီနီခိုင္ (ေနရီရီစာေပ)
အုပ္ေရ ၅ဝဝ
တန္ဖုိး ၉ဝဝ က်ပ္(၁)
က်ေနာ္ အလယ္တန္းေက်ာင္းသားဘဝတြင္ ေက်ာင္းစာအျပင္ … အျပင္စာမ်ားကိုလည္း စံုစံုမက္မက္၊ စြဲစြဲနစ္နစ္ ဖတ္ျဖစ္၍ေနေလၿပီ။ အျပင္စာဟူသည္က …. လံုးခ်င္းဝတၳဳရွည္မ်ား ျဖစ္သည္။ ထုိစဥ္က … က်ေနာ္၏ စာဖတ္ေရခ်ိန္ ခ်ဥ္ျခင္းသည္ …. ေမာင္သာျပည့္၊ ေမာင္စိန္ဝင္း (ပုတီးကုန္း)၊ ၿငိမ္းေက်ာ္၊ တကၠသိုလ္ဘုန္းႏိုင္တို႔၏ ဝတၳဳရွည္မ်ားႏွင့္သာ ေရာင့္ရဲ၍ ေက်နပ္ေန၏။
က်ေနာ္တို႔ၿမိဳ႕ေလး၏ စာအုပ္အငွားဆိုင္ေလးမ်ားတြင္လည္း … ထုိထုိေသာ စာေရးဆရာမ်ား၏ စာအုပ္မ်ားသည္ပင္ရွိ၏။ ငွား၍ရ၏။ စာၾကည့္တုိက္ဟူသည္ကား …. ၿမိဳ႕ေလးတြင္ ေလာက္ေလာက္လားလား မရွိခဲ့ ….။ စာအုပ္အငွားဆုိင္ေလးမွပင္ ေမာင္စိန္ဝင္း (ပုတီးကုန္း) ၏ လံုးခ်င္းဝတၳရွည္တအုပ္အား ငွားဖတ္မိ၏။ ေမာင္စိန္ဝင္း၏ ဝတၳဳအတြင္း၌ …. ဇာတ္လိုက္က စာေပသမား တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသား၊ ထုိဇာတ္လိုက္က သူ၏ သူငယ္ခ်င္းမ်ားႏွင့္ ဦးခ်စ္ဆုိင္တြင္ စာေပအေၾကာင္း စကားေျပာၾက၏။ သူတုိ႔၏ စကားဝိုင္းတြင္ …. ဒဂုန္တာရာ၏ ‘ေမ’ …။ ဗန္းေမာ္တင္ေအာင္၏ ‘ျပည္ေတာ္သာ ခင္ခင္ဦး’ ….၊ ၾကည္ေအး၏ ကဗ်ာမ်ား ….။
ဤတြင္ က်ေနာ္သည္ ဒဂုန္တာရာ၏ ‘ေမ ’ အား ဖတ္ခ်င္လာ၏။ ဗန္းေမာ္တင္ေအာင္၏ ‘ျပည္ေတာ္သာ ခင္ခင္ၾကီး’ အား ဖတ္ခ်င္လာမိ၏။ က်ေနာ့္ခ်ဥ္ျခင္းကား …. ေျပာင္းလာေလၿပီ။(၂)‘ေလႏုေအးသည္ တႏြဲ႕ႏြဲ႕ေနာ့ေနဆဲကိုး….’
ဒဂုန္တာရာ၏ ‘ေမ’ အား ထိုစဥ္က ခက္ခက္ခဲခဲႏွင့္ ရွာေဖြ၍ ဖတ္ျဖစ္ခဲ့ရ၏။ ရင္ထဲတြင္မူ …. ႏံုးႏုံးေခြေခြႏွင့္ပင္ ‘ေမ’ အား ဖတ္အၿပီး က်န္ရစ္ခဲ့၏။ တႏြဲ႔ႏြဲ႔ေနာ့ေနသည့္ ေလႏုေအးအား ရွာေဖြမိ၏။
ေတာင္ညိဳတန္း၊ ေခ်ာင္းငယ္၊ ၾကံခင္းေတာ္တို႔အား ျဖတ္တိုက္လာသည့္ ေလတြင္ ‘ေလႏုေအး’ အား ရွာၾကည့္ျခင္း …။ အကဲဖမ္းမရခဲ့ ….။
‘ရွန္ပိန္အရက္ကို ေသာက္လုိက္ရသလို … ရွိန္းကနဲ၊ ဖိန္းကနဲ ခံစားရသည္’ ဟူ၍ ….. ‘ေမ’ ၏ အမွာစာအား ဖတ္ရ၏။
အလယ္တန္းေက်ာင္းသား က်ေနာ္က …. ရွန္ပိန္၏ အရသာအားမသိ …။ ေနာင္တြင္မွ …. ‘ေမ’ ၏ အမွာစာေရးသူသည္ ၁၃ဝဝ ျပည့္ ေရနံေျမ သပိတ္ၾကီးတြင္ “ျမင္းခြာတခ်က္ေပါက္ရင္ … မီးဟုန္းဟုန္းေတာက္ေစရမည္” ဟူ၍ ေနမဝင္အင္ပါယာၾကီးအား စိန္ေခၚခဲ့သည့္ ေက်ာင္းသားေခါင္းေဆာင္ ကိုဗဟိန္းဟု သိရ၏။(၃)
‘ေမ’ မွစ၍ ဆရာ၏ စာမ်ားအား တခုတ္တရရွာေဖြၿပီး ဖတ္လာမိခဲ့၏။ ‘႐ုပ္ပံုလႊာ’ ႏွင့္ ‘ဒဂုန္တာရာ၏ ဒဂုန္တာရာ’ တို႔ကိုမူ … ‘ေမ’ ထက္ပိုမို၍ ႏွစ္သက္စံုမက္မိခဲ့၏။ ဒဂုန္တာရာ၏ ဒဂုန္တာရာက ဆရာ၏ ကိုယ္တုိင္ေရး အတၳဳပတၱိစာေပ ျဖစ္သည္။ ထုိစဥ္က ဆရာ့အသက္သည္ ၂၁ ႏွစ္မွ်သာ ရွိေသး၏။ ကံ့ေကာ္ရနံ႔တို႔ႏွင့္ ဆရာသည္ ထံုရဂုဏ္သိုင္းေႏွာင္ေနဆဲ …။ ဒုတိယတကၠသိုလ္ေက်ာင္းသား၊ သပိတ္ၾကီးၿပီးကာစ …။ ထုိင္ကူးျမစ္တန္းမွသည္ ကိုလိုနီဆန္႔က်င္ေရး လႈပ္ရွားမႈမွားဆီသို႔ …. လြန္းထိုးယွက္ရွက္ထား၏။
႐ုပ္ပံုလႊာအား ဆရာသည္ ဆရာကိုယ္တုိင္ ထုတ္ေဝသည့္ ‘တာရာ’ မဂၢဇင္းတြင္ ‘လူကိုေလ့လာျခင္း’ ဟူ၍ ေခါင္းစဥ္ငယ္ေပး၍ က႑တခုအေနႏွင့္ ေရး၏။ ဆရာ၏ ‘လူကိုေလ့လာျခင္း’ ႐ုပ္ပံုလႊာအဖြဲ႔က … စာေပပံုစံသစ္တခုအျဖစ္ႏွင့္ တည္ရွိခဲ့၏။
“႐ုပ္ပံုလႊာ အဖြဲ႔အႏြဲ႔သည္ သာမန္ေဆာင္းပါးမ်ဳိး မဟုတ္ …။ တာရာ၏ အေရးအသားမ်ဳိးသည္ တမ်ဳိးတဖံု ဆန္းပါေပသည္” ဟု ဆရာေဇာ္ဂ်ီက မွတ္ခ်က္ျပဳ၏။ ႐ုပ္ပံုလႊာရွင္ကမူ ….
“အမွန္အားျဖင့္ က်ေနာ့္မွာ လူအေၾကာင္း သိပ္သိသူမဟုတ္။ သတိလည္း မမူတတ္။ မိမိအား ခ်စ္ေနသူ၊ မုန္းေနသူမ်ားကို သိသူမဟုတ္။ မိမိတရားႏွင့္မိမိ၊ မိမိစိတ္ကူးကမၻာႏွင့္ မိမိေနသူျဖစ္သည္။ ႐ုပ္ပံုလႊာ စာတမ္းမ်ားကို ေရးရန္အရည္အခ်င္းမရွိဆံုး သူတေယာက္ျဖစ္သည္။ သို႔ပါလ်က္ ေရးျဖစ္သြားေသာ ႐ုပ္ပံုလႊာမ်ားမွာ ဖတ္သူရွိေန၍ အံ့ၾသရသည္။ တခုပဲရွိသည္။ ႐ုပ္ပံုလႊာမ်ားကုိ ခံစားမႈႏွင့္ ေရးလုိက္ျခင္းျဖစ္သည္”
ဟု ဆုိ၏။
ဆရာက … သမဂၢရင္ျပင္တြင္ ကိုလိုနီဆန္႔က်င္ေရး၊ အမ်ဳိးသားလြတ္ေျမာက္ေရး ၾကိဳးပမ္းခဲ့ၾကသည့္ ၾကီးျမတ္ေသာ ပုဂၢိဳလ္ၾကီးမ်ားႏွင့္ တြဲဖက္ခဲ့ရ၏။ ထုိသူတို႔၏ ရင္ခုန္သံႏွင့္ သမိုင္းရႈခင္းအား တြဲဖက္၍ အလင္းအေမွာင္၊ အထူအပါး၊ အနီးအေဝး ေျပာင္းေရြ႔၍ စာလံုးေဆးစက္တို႔ႏွင့္ ခံစားရာမွ ႐ုပ္ပံုလႊာ ျဖစ္ခဲ့ရသည္ဟု ျမင္မိ၏။
ထုိမွ … အ႐ိုင္း၊ ကဗ်ာ၊ မုန္တိုင္းထဲက သစ္ရြက္တရြက္၊ လွ်ဳိ႕ဝွက္ေသာအၿပံဳး၊ နရသိန္မွ အက်ဥ္းသား၊ မတုန္မလႈပ္၊ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးဗိသုကာ၊ ေမတၱာပန္းပြင့္တုိ႔ ဖူးပြင့္လာခဲ့ျခင္း ျဖစ္မည္။(၄)
“ဆိပ္ဖလူးရနံ႔၌ မိမိကိုယ္ကို ေတြ႔ရွိျခင္း” က … ၾကယ္ရိပ္ပန္းႏုတြင္ ပါရွိသည့္ ဝတၱဳတိုတပုဒ္ ျဖစ္သည္။
‘ဆိပ္ဖလူးရနံ႔…’
ဖိႏွိပ္မႈ၊ ရက္စက္မႈမ်ားႏွင့္ ေက်ာ္ၾကားလြန္းလွသည့္ ‘အင္းစိန္အက်ဥ္းေထာင္’ ၾကီးအား ဆရာသည္ ‘ဆိပ္ဖလူးရနံ႔’ ႏွင့္ လွပစြာ နိမိတ္ပံုေပး၏။ အနိဌာ႐ုံအား အလွႏွင့္ ထံုးရစ္ထားသည့္ သေကၤတ …။
၁၉၆၃ မွ ၁၉၆၇ ခုႏွစ္မ်ားအတြင္း ဆရာ ဆိပ္ဖလူးေတာသို႔ ေရာက္သြားခဲ့၏။ ဆိပ္ဖလူးေမွာ္႐ုံေတာအတြင္း၌ တုိးေဝွ႔ျဖတ္သန္းရင္းႏွင့္ ဆရာ ထိေတြ႔ခံစားခဲ့ရသည္မ်ားမွ ‘ဆိပ္ဖလူးရနံ႔၌ မိမိကိုယ္ကို ေတြ႔ရွိျခင္း’ ျဖစ္လာခဲ့သည္ဟု ထင္သည္။
“ဆိပ္ဖလူးရနံ႔သည္ ေအာက္ထပ္မွ တတ္လာေပသည္။
က်ေနာ္ေနတာက အေဆာင္၏ အစြန္ဆံုးအခန္းေထာင့္။ က်ေနာ္၏ ေခါင္းရင္းက ျပတင္းေပါက္။ ျပတင္းေပါက္ဆိုေသာ္လည္း တံခါးတပ္ထားျခင္း မရွိ။ တံတုိင္းမ်ားျဖင့္သာ တံခါးေပါက္ကို ကာထားသည္။ တံခါးမရွိသျဖင့္ ဖြင့္၍မရ။ ပိတ္၍မရ။ မိုးပက္လွ်င္ က်ဴဖ်ာမ်ား ကာရသည္။ သို႔ေသာ္ ေလေကာင္းေကာင္းေတာ့ရသည္။ ေနေရာင္၊ လေရာင္၊ ၾကယ္ေရာင္မ်ား ျဖာက်စီးဆင္းရာ စိမ္းျမေသာ ညႏွင့္ ဆိပ္ဖလူးရနံ႔မွာ ဘယ္လို လိုက္မွန္းမသိ”
ဆရာက ဝတၳဳတိုအစအား ဤသို႔ နိဒါန္းခ်ီ၍ ေနရာအား မိတ္ဆက္ေပး၏။ ၿပီးလွ်င္ ….
“ငယ္ငယ္ကတည္းက က်ေနာ္သည္ စာဖတ္ဝါသနာပါသည္။ ယခုကား ဘာစာအုပ္မွ မဖတ္ရေတာ့။ က်ေနာ့္ေဘး၌ စာအုပ္ပံုမွရွိ၊ လူေတြသာ ရွိသည္။ အခန္းရွည္ၾကီးထဲ၌ စုေန၊ စုအိပ္ရသည္။ ေရွာင္ေျပး၍မရ။ သည္လူေတြႏွင့္ ဆက္ဆံရင္းႏွီးရသည္။ ကမၻာေလာကၾကီး၏ ပံုေသကေလးတခု။ ဤကား ေက်ာင္းသစ္။
အျပင္ဘက္တုန္းကေတာ့ သီးျခားေနလိုက္၍ရသည္။ ခ်စ္သူကို ေတြ႔ႏုိင္၍ မုန္းသူကို ေရွာင္၍ရသည္။ ယခုကား ထားရာေန၊ ေကၽြးတာစားဟူေသာ ေနရာ။ မိမိအခန္းသို႔ ေရာက္လာသူ မည္သူႏွင့္မဆို ခင္မင္ရင္းႏီွးရသည္။ အယူအဆ မတူသူေရာ၊ တူသူေရာ။ သုိ႔ေသာ္ ၾကမ္းတေျပးတည္းေပၚမွာ ေနၾကတာ တူသည္။ အစားအေသာက္ကလည္း အတူတူ။ လူတန္းစား ခြဲျခားျခင္း မရွိေတာ့။ အနိမ့္အျမင့္ မရွိေတာ့။ ထုိအခါ ဂုဏ္တု၊ ဂုဏ္ၿပိဳင္မရွိ။ ပကာသနမရွိ။ ကမၻာေဟာင္းႏွင့္ကေတာ့ ျခားနားသြားၿပီ။
လူေလာက၏ အေျခခံျဖစ္ေသာ အစားအေသာက္၊ အဝတ္၊ ေနစရာ စသည္တို႔အတြက္ မပူရၿပီဆိုေတာ့ ဘာရွိေတာ့သနည္း။ ဘာက်န္ေတာ့သနည္း။ လူတို႔၏ ဗီဇသဘာဝမ်ား ေပၚလာၾကသည္။ ဖုံးကြယ္၍မရေတာ့။”
(ဒဂုန္တာရာ၏ ၾကယ္ရိပ္ပန္းႏု စာမ်က္ႏွာ - ၈၉၊ ၉ဝ မွ)
ဤတြင္ ဆရာသည္ ဆိပ္ဖလူးရနံ႔၌ ေတြ႔ရသည့္ သူမ်ားကို တေယာက္ခ်င္းစီတုိ႔ ထိျပေလ၏။
“တုိက္နယ္အဆင့္ရွိသူတဦးက ဗဟိုအလုပ္မႈေဆာင္အဖဲြ႔ဝင္ တဦးထက္ တည္ၾကည္ခိုင္မာသည္ကို ေတြ႔ရ၏။ အမ်ားအက်ဳိး ေဆာင္ရြက္လုိေသာစိတ္ ေလးနက္သည္ကို ေတြ႔ရ၏။ ဗဟိုအလုပ္အမႈေဆာင္ ဆိုသူကမူ အခြင့္အေရး ရရန္သာ လံုးပမ္းေန၏။ အရာရွိတေယာက္က ယခင္ကမူ သူ႔အား မွန္ကားအတြင္း၌သာ ေတြ႔ႏိုင္ခဲ့၏။ ဘတ္စ္ကား ဘယ္ေတာ့မွမစီး။ ‘ေခၽြးေစာ္ နံလြန္းလို႔ဗ်ာ’ ဟု ေျပာတတ္၏။ ယခုက ဘုရားပုရဝုဏ္အတြင္း ပုတီးစိတ္ေန၏။
ကုန္သည္ႏွင့္ လုပ္ငန္းရွင္တို႔က ေအးေအးေဆးေဆးေနၾကသည္။ အားလံုးႏွင့္ သင့္ျမတ္သည္။ အျငင္းအခုန္ျဖစ္လွ်င္ ဘယ္ဘက္မွမပါ။
စာေရးဆရာတေယာက္က အၿမဲတမ္း ေတြးေန၏။ စကားမ်ားမ်ား မေျပာ။ သူ႔ကဗ်ာမ်ားက ႏု၏။ သူ႔ဝတၳဳမ်ားက လူဘဝအေၾကာင္း သ႐ုပ္ေဖာ္ထားသည့္ ဝတၳဳမ်ား။ ေတြးေနေငးေန၍ စကားနည္းေသာ္လည္း သူ႔ကို လာ၍ေမးလွ်င္ ဂဃနဏ ျပန္ေျဖတတ္၏။ သူသိသည္ကို စိတ္ရွည္ရွည္ႏွင့္ ရွင္းျပတတ္၏။ မေမးလွ်င္ေတာ့ ဘာမွမေျပာ။ သူက အမွန္တရားကို ရွာေဖြေနသည္ဟု ထင္မိသည္”
(ဒဂုန္တာရာ၏ ၾကယ္ရိပ္ပန္းႏု စာမ်က္ႏွာ - ၉ဝ၊ ၉၁ မွ)(၅)
ဆိပ္ဖလူးရန႔ံ၌ ဆရာသည္ ကဗ်ာမ်ားကိုလည္း သီကံုးဖဲြ႔၏။ စာေရးစကၠဴမရွိ၊ ကေလာင္တံမရွိေသာ ဆိပ္ဖလူးေတာ၌ ဆရာသည္ ကဗ်ာအား စိတ္တြင္ေရး၍ စိတ္ႏွင့္ျပင္၊ စိတ္အတြင္း၌ပင္ …. အေခ်ာသတ္၍ … ႏႈတ္ႏွင့္ခ်ေပးၿပီး၊ တျခားအခန္းေဖာ္ အက်ဥ္းသားတဦးအား မွတ္သားေစျခင္းနည္းႏွင့္ ေရးဖြဲ႔ရ၏။
“သူႏွင့္ က်ေနာ္နဲ႔က အတူေနရတာ စာေပလည္း သူက ဝါသနာပါတယ္ေလ။ ကိုေအာင္ေဝတဲ့။ က်ေနာ္စိတ္ထဲမွာ စပ္လို႔ရတာကို သူ႔ကို က်က္မွတ္ခိုင္းထားရတယ္။ သူက အလြတ္ရေအာင္ မွတ္ထားတယ္။ ဘယ္ေနရာ ေရာက္ၿပီလဲ သူ႔ကို ျပန္ဆိုခိုင္းရတယ္”
ဤသို႔ႏွင့္ ဆိပ္ဖလူးရနံ႔၌ ‘ႏွင္းဆီထံုေသာည’ အား ဆရာ ေရးဖဲြ႔၏။
“ႏွင္းဆီထံုေသာ ည”
ေမာင့္ရင္ခြင္၌
ေခါင္းတင္မွီႏြဲ႔ စကားဖြဲ႔စဥ္
မယ့္ဆံႏြယ္ၿမိတ္ နားထင္လိပ္လြင့္
ရဲေစြးရင့္နီ ညႏွင္းဆီကို
ေကသီပန္စုိက္ ယဥ္ေခြဝုိက္ထက္
ပြင့္ငိုက္ညြတ္ညြတ္၊ ႏွင္းသက္ဆြတ္ျမ
ေခါင္းမွရနံ႔၊ သင္းပ်ံ႕ပ်ံ႕တည့္
ညက္ညံ့ေညာညင္၊ ႏုပါးျပင္ကို
ရင္၌အပ္ေထြး၊ ေမွးစင္းအနမ္း
ပန္းလ်လိုက္ေလ်ာ၊ ေမ့ေမ့ေျမာသည္
ၾကည္ေမာေမွးရီေဝခဲ့၏။
ေနဝန္းနီနီ၊ ငါ့ဆီေျပးလာ
ရင္မွာပူလွ၊ ေမာလ်ပါဘိ
ေအးျမစက္စက္၊ ေျခႏွစ္ဖက္တို႔
ယက္ရင္းလံုးလံုး၊ စုန္းစုန္းနစ္စိုင္း
နက္ရႈိင္းသည့္ေခ်ာက္၊ ပင္လယ္ေအာက္သို႔
ေက်ာက္ခက္ၿငိတြယ္၊ ငါးမန္းစြယ္လား
ကယ္သူမဲ့ကင္း၊ ျဖည္းညင္းဆိပ္ပ်ံ႕
ယမ္းနံ႔ေသြးနံ႔၊ ေခၽြးညီွနံ႔တို႔
ဆန္႔ငင္ေက်ာဆိုင္း၊ ေအာက္ပိုင္းထံုေသ
ေလအားသဲ့သဲ့၊ မႈန္လဲ့လဲ့သည္
ယဲ့ယဲ့ေငြ႔ေငြ႔ လွပ္လွပ္တည္း။
သတိရေသာ္
ဘာမွ်မျမင္၊ ျမဴရပ္ခြင္ခ်ည့္
ေျမျပင္တိမ္္မုိး၊ ထင္ယိုးမိမွား
ေန႔လားညလား၊ မကြဲျပားၿပီ
လြင့္ပါးဆြတ္ပ်ံ႕၊ ဘာရနံ႔နည္း
အန႔ံလာရာ၊ မ်က္ႏွာေမာ့ရန္
အားထုတ္ျပန္ဘိ၊ ရႈမိသင္းရီ
ႏွင္းဆီရနံ႔၊ သူ႔အန႔ံေလ။
ဆိပ္ဖလူးရနံ႔အတြင္း ႏွင္းဆီရန႔ံတို႔က ထံုသင္း၍ေန၏။
ည…။
ညသည္ ရီရီေဝေဝ ….။
ဆိတ္ဖလူးေဗဒ
Sunday, October 31, 2010
အေၾကာင္းအရာ:
ေဆာင္းပါး
အခ်ိန္က : 9:46 AM
0 comments:
Post a Comment